FAQ
Izberite temo: Pogosto zastavljena vprašanja
Kje najdem račun za naročilo?
- Elektronski račun (PDF datoteka) pošljemo po ločeni e-pošti
Kako lahko preverim status svojega naročila?
- Status izpolnjenosti naročila lahko preverite s klikom na " Status naročila ", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu strani trgovine
- O vsaki fazi naročila vas obveščamo po elektronski pošti
- V primeru zadnje faze naročila (naročilo zaključeno) pošljemo SMS potrditev odpreme naročila.
Kje lahko najdem datum dokončanja izbranega izdelka?
Podrobnejši podatki o datumu izvedbe so razvidni na kartici izbranega produkta.
Ali lahko pred oddajo naročila naročim vzorce materiala?
- Da, naročite lahko do 5 brezplačnih vzorcev izdelkov po meri, več informacij najdete v " naročilo vzorca "
Moj paket je poškodovan, kaj naj storim?
- Če opazite poškodbe embalaže, tudi manjše, prosite dobavitelja za evidentiranje poškodbe, napišite poročilo o poškodbi!
Odprite paket in preverite, ali blago ni poškodovano. Transportno škodo fotografirajte in jo čim prej prijavite po e-pošti na naslov: store@knall.co.uk
Komu je namenjen telefonski servis v trgovini knall?
- V spletni trgovini knall lahko naročate 24 dni na dan, 7 dni v tednu
- Naša telefonska služba vam je na voljo od 9.00 do 16.00 ure od ponedeljka do petka, telefonske številke najdete v kontaktu .
Ali pošiljamo v tujino?
- Naročila izvajamo po vsej EU in Veliki Britaniji, košarico za pošiljanje takega naročila lahko preverite v zavihku Pošiljanje
Ali je možno naročiti storitev montaže?
- Vsi naši izdelki so pripravljeni za lastno montažo, pri nekaterih izdelkih pa je možno naročiti storitev montaže na izbrani lokaciji na Poljskem, če vas zanima le izpolnite kontaktni obrazec z navedbo izdelkov in navedbo montažni prostor. Kontaktni obrazec
Ali je možno naročiti storitev meritev?
- Vsi naši izdelki so pripravljeni za lastno izmero in montažo, navodila za merjenje najdete na meritvi
Kako pravilno izbrati originalna senčila FAKRO ali VELUX
- Za pravilno izbiro rolet FAKRO ali VELUX morate poznati velikost okna, ki je navedena na tipski ploščici na okenskem krilu.
- Ko odprete okno VELUX/FAKRO, boste v zgornjem desnem ali levem kotu krila našli tipsko tablico. Tipske ploščice se razlikujejo po položaju in videzu glede na kapaciteto modela okna.
Kje najdem kode za popust?
Zanima me sodelovanje, kaj naj naredim?
- Če nam želite predstaviti ponudbo sodelovanja, nam pošljite sporočilo na naslov store@knall.co.uk
Rad bi predstavil marketinško ponudbo, s kom se lahko obrnem?
- Če želite predstaviti marketinško ponudbo, nam pošljite e-pošto na store@knall.co.uk
Dobil sem le nekaj naročenih izdelkov, kaj pa ostali?
- V primeru velikih naročil ali v primeru kombiniranja več vrst izdelkov je lahko potrebno pošiljanje v več paketih.