FAQ


Kje najdem račun za naročilo?

  • Elektronski račun (PDF datoteka) pošljemo po ločeni e-pošti

Kako lahko preverim status svojega naročila?

  • Status izpolnjenosti naročila lahko preverite s klikom na " Status naročila ", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu strani trgovine
  • O vsaki fazi naročila vas obveščamo po elektronski pošti
  • V primeru zadnje faze naročila (naročilo zaključeno) pošljemo SMS potrditev odpreme naročila.

Kje lahko najdem datum dokončanja izbranega izdelka?

Podrobnejši podatki o datumu izvedbe so razvidni na kartici izbranega produkta.

Ali lahko pred oddajo naročila naročim vzorce materiala?

  • Da, naročite lahko do 5 brezplačnih vzorcev izdelkov po meri, več informacij najdete v " naročilo vzorca "

Moj paket je poškodovan, kaj naj storim?

  • Če opazite poškodbe embalaže, tudi manjše, prosite dobavitelja za evidentiranje poškodbe, napišite poročilo o poškodbi!
    Odprite paket in preverite, ali blago ni poškodovano. Transportno škodo fotografirajte in jo čim prej prijavite po e-pošti na naslov: store@knall.co.uk

Komu je namenjen telefonski servis v trgovini knall?

  • V spletni trgovini knall lahko naročate 24 dni na dan, 7 dni v tednu
  • Naša telefonska služba vam je na voljo od 9.00 do 16.00 ure od ponedeljka do petka, telefonske številke najdete v kontaktu .

Ali pošiljamo v tujino?

  • Naročila izvajamo po vsej EU in Veliki Britaniji, košarico za pošiljanje takega naročila lahko preverite v zavihku Pošiljanje

Ali je možno naročiti storitev montaže?

  • Vsi naši izdelki so pripravljeni za lastno montažo, pri nekaterih izdelkih pa je možno naročiti storitev montaže na izbrani lokaciji na Poljskem, če vas zanima le izpolnite kontaktni obrazec z navedbo izdelkov in navedbo montažni prostor. Kontaktni obrazec

Ali je možno naročiti storitev meritev?

  • Vsi naši izdelki so pripravljeni za lastno izmero in montažo, navodila za merjenje najdete na meritvi

Kako pravilno izbrati originalna senčila FAKRO ali VELUX

  • Za pravilno izbiro rolet FAKRO ali VELUX morate poznati velikost okna, ki je navedena na tipski ploščici na okenskem krilu.
  • Ko odprete okno VELUX/FAKRO, boste v zgornjem desnem ali levem kotu krila našli tipsko tablico. Tipske ploščice se razlikujejo po položaju in videzu glede na kapaciteto modela okna.

Kje najdem kode za popust?

  • Pri nakupu v trgovini podjetja Knall lahko izkoristite posebne popuste, kode za popust najdete na naši spletni strani v zavihku popusti IN ali na naših socialnih straneh facebook , twitter , instagram

Zanima me sodelovanje, kaj naj naredim?

  • Če nam želite predstaviti ponudbo sodelovanja, nam pošljite sporočilo na naslov store@knall.co.uk

Rad bi predstavil marketinško ponudbo, s kom se lahko obrnem?

  • Če želite predstaviti marketinško ponudbo, nam pošljite e-pošto na store@knall.co.uk

Dobil sem le nekaj naročenih izdelkov, kaj pa ostali?

  • V primeru velikih naročil ali v primeru kombiniranja več vrst izdelkov je lahko potrebno pošiljanje v več paketih.