FAQ
Izberite temo: Izdelki in naročila
Ali je izdelek, ki sem ga izbral, na voljo?
- Dobavljivost izdelkov lahko preverite neposredno na naši spletni strani. Podrobne informacije so vidne na kartici izbranega izdelka.
- Izdelki po meri nimajo podatka o razpoložljivi količini.
Kako lahko popravim svoje naročilo?
- Če ste pri oddaji naročila naredili napako, nam nemudoma pišite na store@knall.co.uk , če vaše naročilo še ni prispelo v proizvodnjo, ne bo težav uporabiti ‡ na popravkih
Ali lahko kupim blago, ki ni v ponudbi trgovine?
- Da, naša ponudba je zelo široka in vseh naših izdelkov ni mogoče najti v spletni trgovini, če niste našli kar iščete, uporabite kontaktni obrazec
Naročil sem napačno velikost, kaj naj naredim?
- Izdelke lahko vrnete do 14 delovnih dni od dneva dostave s kurirjem.
- Če pa je bil vaš izdelek izdelan po naročilu in ni vračljiv, se v tem primeru nemudoma obrnite na našo reklamacijsko službo na e-naslov store@knall.co.uk (v mnogih primerih je izdelek lahko za predelavo oz. sicer prilagodite svojemu cilju)