FAQ
Izberite temo: Dostava in plačilo
Na računu je napaka, kako jo popraviti?
- na DDV računu je mogoče popraviti le manjše napake, tako imenovane tipkarske napake v nazivu ali naslovu podjetja. Če je na vašem računu napaka - pišite na store@knall.co.uk
- Če je na računu drugačna napaka, npr. manjkajoči ali napačen NIP - tega ne bomo mogli popraviti.
[Pravna podlaga: čl. 88. člena ZDDV; umetnost. 106b ZDDV]
Ali lahko naročim plačilo po povzetju?
- Da, pošiljamo po povzetju (plačilo po povzetju)
- Naročila po povzetju izvajamo samo za izdelke do širine 2400 mm (240 cm), v kolikor širina naročenega izdelka presega 2400 mm (240 cm), način plačila po povzetju ni na voljo BC.
- Plačilo ob dostavi je na voljo za naročila v vrednosti do 5000 PLN
Kdaj lahko izkoristim brezplačno dostavo?
- V primeru, da vrednost naročila presega 400 PLN in je plačilo izvedeno z bančnim nakazilom, je strošek pošiljanja BREZPLAČEN
Ali bom ob nakupu pri knall prejel račun?
- Da, račun v elektronski obliki je priložen datoteki .PDF v ločenem elektronskem sporočilu
- Za prejem računa za podjetje morate ob oddaji naročila izpolniti obrazec z davčno številko
Kako plačam svoje naročilo?
Naročilo lahko plačate z:
- Tradicionalno bančno nakazilo (številka računa je na našem zavihku kontakt )
- Plačilni sistem (PAYU.PL) ONLINE ali CARD
- Plačilni sistem (PAYPAL) SPLETNO ali KARTIČNO
Ali bom v trgovini knall plačal na odlog?
- Nakup z odloženim plačilom je možen le proračunskim enotam. Zainteresirane subjekte ali ustanove naprošamo, da kot običajno oddajo naročilo preko spletne trgovine in nato pošljejo številko naročila na naslov sklep@knall.pl za preverjanje. V izbranih primerih je obvezno tudi pooblastilo
Moja promocijska koda ne deluje, kaj naj naredim?
- Če imate težave z rabatno kodo, nam pošljite e-pošto na store@knall.co.uk
- Sporočilo naj vsebuje kodo za popust, ki ne deluje in ne. Po vašem naročilu