FAQ


Kako lahko preverim, v kateri fazi je moja pritožba?

  • Če imate kakršna koli vprašanja glede vaše pritožbe, nam pišite na store@knall.co.uk

Kako lahko vložim pritožbo?

  • Če je izdelek, ki ste ga prejeli, pokvarjen ali ima napake in še ni potekel rok 15 dni od nakupa, nas kontaktirajte na e-naslov store@knall.co.uk

Kako lahko zahtevam vračilo?

  • Če izdelek, ki ste ga prejeli, ne izpolni vaših pričakovanj in še ni potekel 15-dnevni rok od nakupa, lahko oddate zahtevek za vračilo, kontaktirajte nas na spodnji naslov po elektronski pošti store@knall.co.uk
  • Ne pozabite, da blago, izdelano po meri ali po naročilu posamezne stranke, ni predmet vračila.

Kaj je potrebno za vložitev pritožbe?

  • Če opazite poškodbe embalaže, tudi manjše, prosite dobavitelja za evidentiranje poškodbe, napišite poročilo o poškodbi!
  • Odprite paket in preverite, ali blago ni poškodovano. Fotografirajte poškodbe pri transportu in jih čim prej prijavite po e-pošti na naslov: store@knall.co.uk s pomembnimi podatki, kot so:

- številka naročila
- Telefonska številka
- podroben opis poškodbe (na primer: na katerih delih je vidna poškodba)
- fotografije poškodb
- poročilo o škodi