Vračila in zamenjave

Vračila in zamenjave

  • Vračila

Pred dostavo so vsi artikli podvrženi pregledu kakovosti, če pa imate kakršne koli težave, nas kontaktirajte.

Potrudili se bomo, da vašo težavo rešimo kar se da hitro in učinkovito, in če bo takšna potreba, boste brez odlašanja prejeli nadomestni izdelek. Če kupec vrne blago, ki je bilo dostavljeno brezplačno, ker je bila vrednost naročila višja od 200 €, smo upravičeni zaračunati stroške dostave, če je bila zaradi vrnjenih izdelkov skupna vrednost naročila nižja od 200 €. .


Upoštevajte, da barve, ki so prisotne na naši spletni strani, predstavljajo le predstavitev barv. Za razlike v barvah in odtenkih, ki se lahko pojavijo med omenjenimi prikazi in realnim materialom, ne prevzemamo odgovornosti.

  • Vračilo merskih artiklov

Nemogoče je vrniti artikle po meri (kot so žaluzije), ki jih naročimo in pošljemo z naše spletne strani mi ali tretja oseba.

Vendar pa je možno, da je izdelava poškodovana ali da se je izdelek med transportom poškodoval.


Povračila

  • Kako lahko dobim povračilo?

Vsako vračilo se izvrši na debetno ali kreditno kartico, ki je bila uporabljena pri plačilu naročenega blaga. Poskusimo vrniti denar na vašo kreditno kartico ali račun PayPal v dveh delovnih dneh po tem, ko sprejmemo izdelke, ki ste jih vrnili.

Pomembno je upoštevati, da to ni povezano s časom obdelave vaše banke.

Po opravljenem vračilu kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo podatkov o plačilu, datumu in znesku.

V primeru oddaje naročila z uporabo debetne ali kreditne kartice, bo znesek povrnjen na to debetno ali kreditno kartico v 3 do 5 delovnih dneh.


  • Zamenjal sem svojo kreditno/debetno kartico ali pa je potekla. Kako lahko potem dobim povračilo?

Knall je dolžan obdelati vsa vračila v skladu s prvotnim načinom plačila, ki ga je stranka uporabila ob oddaji naročila.

Ni pomembno, ali je plačilna kartica potekla ali ne, ali ste preklicali ali zaprli svoj račun. Običajno je vračilo samodejno obdelano na isti račun, vendar se lahko od stranke zahtevajo drugi podatki, ki izhajajo iz naročila.

Če to ni mogoče, bo ustrezno poskrbela naša služba za pomoč strankam.

  • Kako bom dobil povračilo, če bo moj izdelek vrnjen v roku za oddajo, to je v 7 dneh?

V skladu z zakonskimi določili so rezidenti EU upravičeni do odstopa od nakupne transakcije v roku 7 delovnih dni od dneva, ko so prejeli kupljeni izdelek. Za več informacij o tej temi glejte vaše zakonske pravice.

V primeru preklica naročila v navedenem roku za razmislek in če nismo storili nobene napake, bomo kupcu povrnili ceno izdelkov in stroške dostave na naslednji način:

Če želi kupec vrniti izdelek, ki je bil vključen v večje naročilo, mu bomo povrnili stroške dostave na izdelek.
Če želi kupec vrniti vse izdelke iz naročila, mu bodo povrnjeni ustrezni stroški dostave po izdelku in stroški dostave, ki so nastali.
Če je artikel prevzet pri stranki, imamo pravico od stranke povrniti stroške prevzema


  • Vračilo mi ni bilo poslano. Kaj naj naredim?

Kontaktirajte nas, če je minilo šest delovnih dni od datuma, ko ste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo vračila.

Status vračila bo potrjen in stranka bo prejela referenčno številko v zvezi z vračilom, ki jo lahko banka uporabi za sledenje plačilu.

Vračila, ki bodo vrnjena ali zavrnjena, bodo ponovno izdana z bančnim nakazilom ali darilno kartico. Od stranke se lahko zahtevajo dodatne informacije v zvezi s tem.